JAK SI VYBRAT "REKLAMNÍ PŘEDMĚT" NA MÍRU
Každý, kdo má zkušenosti s obchodem jistě ví, že v dnešní době se žádná úspěšná firma či společnost neobejde bez reklamy. Kromě reklamy a propagace jako takové je čím dál víc populární investovat do reklamních předmětů. Nejen, že poskytnete klientovi předmět k praktickému využití v každodenním životě, ale zároveň tím zviditelníte svoji firmu, čímž vejdete do podvědomí dalším potencionálním zákazníkům. Podstatnou otázkou ale zůstává: „Který z reklamních předmětů je ten nejvhodnější právě k Vaší propagaci?“
V následujícím textu Vám poradíme několik tipů a objasníme důvody, proč a vzhledem k čemu se rozhodovat, aby výsledná reklama plnila svůj účel a dostala se přesně k segmentu trhu, který chcete oslovit.
Reklamní potisky hrnků a porcelánu jsou jedním z nejefektivnějších způsobů, jak o sobě dát světu vědět. Nejen že je každé ráno nebo přes den využíváme pro konzumaci kávy nebo čaje, ale zároveň je to i vděčný dar k nejrůznějším akcím a soutěžím. Pokud se chcete jako kavárna nebo podnik, který podává nápoje, odlišit od své konkurence a dostat do podvědomí zákazníků, je to investice právě pro Vás. Potištěné šálky vytváří dojem, že káva, kterou pro zákazníka připravíte, má „své jméno“, tedy jméno Vašeho podniku. Kolikrát si lidé neuvědomují, že lidé navštíví kavárnu a jsou-li tam poprvé, většinou si nezapamatují ani název, přestože káva, kterou připravujete, je unikátní. Takhle jej budou mít před sebou po celou dobu konzumace a když se jich přátelé zeptají, kde strávili odpoledne, bude pro ně daleko snazší pojmenovat podnik, který navštívili. Navíc je to předmět, který není omezený životností, tudíž slouží napořád. Proto doporučujeme především tuto jednorázovou investici, která Vám zajistí propagaci každého jednoho šálku kávy právě od Vás. Navíc provádíme i potisky hrnků „TO GO“, které si zákazník může vzít s sebou a tím zpropagovat svou oblíbenou kávu, Váš podnik. Jsou to maličkosti, ale lidé vždy ocení, když jim nabídnete něco navíc, jako je právě „káva na cestu“. Stejně tak to platí i u stravovacích zařízení. Nejsme omezení pouze na sortiment šálků, konvic apod. Provádíme též potisky nádobí a porcelánu pro stravování. Máte-li například restauraci, budou pro Vás stejně efektivní potisky talířů, misek a podobného, neodmyslitelného vybavení gastronomických zařízení.
MALOSÉRIOVÁ VÝROBA HRNKŮ
Pokud sháníte cenově přijatelnou a přesto velmi kvalitní reklamu pro svoji firmu nebo vhodné dárkové předměty, doporučili bychom Vám právě sublimační hrnky s potiskem. Jedná se o jednu z nejmodernějších technologií potisku ve fotografické kvalitě, při které se přenáší sublimační inkoust na povrch porcelánu použitím tepelného lisu. Výsledkem je kvalitní dlouhotrvající potisk odolný proti poškrábání, na rozdíl od jiných technik potisků, které tisknou pouze na povrch předmětu.
Reklamní potisk hrnku má hned několik výhod. Představte si, většina lidí ráno vstane a první, co udělá, je, že si zalije kávu nebo čaj horkou vodou. Proč by právě Vaše logo nemohlo být to první, co se lidem ráno vryje do paměti a spojí si to s něčím příjemným jako je šálek dobré ranní kávy. Zároveň je to způsob jak udělat radost blízkým nebo ocenit práci zaměstnanců firmy tím, že dostanou hrnek se svým jménem nebo pamětní fotografií, jako připomínku toho, že jsou součástí týmu, který se společně podílí na dobrých výsledcích a chodu firmy. Věřte, že i takové maličkosti dokážou ve velké míře motivovat. V neposlední řadě je potisknutý hrnek výborná cena za nejrůznější soutěže nebo památka k účasti na hudebním či filmovém festivalu, výstavě nebo třeba výročí sportovního klubu a podobně.
Když navštívíte náš katalog, zjistíte, že kromě klasických bílých hrnků jsou v nabídce i barevná provedení, dále i magické hrnky, které vyobrazí motiv až po zalití horkou vodou. Pro děti je to zážitek, proto jsou velmi žádané jako dárkový předmět při pořádání dětských dnů a jiných akcích pro děti. Jako inspirace Vám může posloužit naše fotogalerie již realizovaných zakázek, ovšem fantazii a kreativitě se meze nekladou, tudíž je jen na Vás, jakým motivem zaujmete, překvapíte nebo o sobě dáte vědět vzhledem k Vaší cílové skupině.